15 Ağustos 2011 Pazartesi

Aslında Her İnsan yalnız..

Mutsuzluk bu kadar mı dibine kadar vurur.Kendini bu kadar mı kötü hissedersin.Saat gecenin nerdese üçü.Sebep koca bir hiç.Bu hiçler aslında bişey olmadığı anlamına gelmesin.Aslında olmasını istediğim ama olmayanların toplam karşılığı.Tamam herseyin hayırlısı ,herseyin başı sağlık ama olmuyor malesef.Herşey yerine göre önemli ama varlığı olan şeyin yokluğu aklımıza gelmiyor malesef.Her zaman şükrediyorum her şeye.Bana sunulan herseye.Dısarıdan bakınca hep gülenyüz ben,hayata hep polyanna bakan ben.Bu benler bitmez...Beni bide benden öte görseniz.İçimdeki fırtınayı yaşasanız.Hep sizin sıkıntınız var,hep siz gerginsiniz demi.Çoğu kişiye göre kıyasla çok çok iyiyim biliyorum.Ama neticede insanız ne kadar da olsa hep yanlızız.Bugün ayrı bir ruh halim var.Bogazım dügümlenmiş, çocuk gibi her an akmaya hazır gözyaşlarımı, tutuyorum.Tutmaya çalışıyorum kendimle mücadele ediyorum resmen.Hep de olmaması gereken yerde ve zamanda olur ya.Hormonlarım bile bana karşı farklı işliyor.Konuşmak istedigim insanların ya işi oluyor yada yanımda olamıyor.Sen ince davranırsın sıkıntılı oldugu zamanı hissedince konusursun ama aynı inceligi karşı taraftan bulamassın.Bazıları sadece kendini anlatır sanki hep onların sorunu var,hep onlar kötü fırsat vermezler,sormazlar bütün stresini sana yüklerler.Onlar rahatlayıp enerjisini boşaltırken seni sormazken giderler.Bu konuda şanslıyım ki beni dinleyen anlayan bir dostum birde ablam var.Bu sıkıcı günü geceyi daha sıkıcı cümlelerle doldurmak istemiyorum.Gereksiz insanları hayatınızdan çıkarın.Bana bu saatten sonra güzel bir film paklar anca.Sıkıntısız günlere...

Hiç yorum yok: