4 Aralık 2011 Pazar

Yeni Bir Güne başlamak, Ya da başlayamamak..


Bir güne nasıl başlanır nedir bunun kıstası ? Uyuduğunda bitirdiğin günü, uyanarak başladığın yeni bir günle degişirsin. Hep bir dönüşüm durumu. Bazen aynı, bazende hep ayrı. Ben hala uyumadığıma göre hala dünden mi devam ediyorum hayata. Bazen kendime çok şaşırıyorum bıraksanız bütün gün yataktan çıkmayarak, uyumasa da inadına yorgana sıkı sıkı sarılıp saatlerce öyle kalabilen bir varlığa dönüşüyorum. Düşüyorum düşünüyorum sanki bütün haftanın tek tek karalamasını yapar gibi, ruhumda  bedenimden çıkmış izliyormuş gibi kendime tekrardan özet geçiyorum. Bu arada araya bişeyler giricek olursa, hep sil baştan alıyorum. Ne mi düşünüyorum her insan gibi hayal kuruyorum. Balık burcu olduğum kabak gibi buradan da belli oluyor. Güzel şeyleri düşünüyorum. Her karesinin üstünden bir daha geçiyorum sonra kendimi tebessüm ederken buluyorum. Yine yeniden yaşıyormuş gibi.  Sonra kıvranıyorum, büyük değişiklik yaparak battaniyemide alıp  tv. karşısındaki  koltukta geçiyor burda uzanmaya devam ediyorum.

Düşlerinizi kovmayın, çünkü onlar gidince belki siz kalırsınız ama artık yaşamıyorsunuz demektir. ( Mark Twain )


Böyle kendimle kalmayı seviyorum. Bazen insanlardan sıkılıyorum. Sevdiğim dostlar olsada, gitselerde biraz kendi kendimle kalsam diyorum. Heralde bazı dönemlerde, insan kendi kabuğuna çekilip. yanlız kalmak istiyor. Ne istiyorum. Geleceğe dair düşlediğim ne. Olmak istedigim yerdemiyim.Neyin beni mutlu edeceğini bir türlü bulamıyorum. Nerde olmam gerekli onuda bilmiyorum. Küçükken hayalini kurduğum çoğu şeyin gerçekleşmedigini farkediyorum. Bazen yaşımın geçtigini düşünüyorum. Yapamam artık diyorum geçti. Yaşlanıyorum triplerine giriyorum. Hayatımda çoğu şeyi oturtamamışım gibi geliyor. Etrafımdakilerle kıyaslıyorum bazılarıyla karşılaştırınca şükür iyiyim diyorum, bazılarıyla kıyaslıyınca kıskançlık damarım ağır basıyor. Olmak istedigim yeri bulamıyorum. Sonra  İyi şeyler düşünmeye çalışıyorum. İyi bir işte çalışıyorum kendi ayaklarımın üstünde duruyorum. İyi bir aileye sahibim. E fena da bir tip degilim. Bazen insan kendi kendine yetmedigi zamanlar varya, o süreçlerdeyim galiba. Hersey aynı gitsin, düzenim bozulmasın diyenlerden degilim. Hep iyi bişiler olsun olsun isterim insanoğlu işte...Yinede bugünlerimize şükürler olsun..Allah gördüğümüzden geride bırakmasın hepimizi..


İnsanlar dağların zirvelerini, denizin dalgalarını, büyük nehirleri ve zengin okyanusu temaşa ederler; fakat en büyük mucize olan kendilerini görmeden geçip giderler.” ( Saint AUGUSTİN)










Hiç yorum yok: