10 Eylül 2011 Cumartesi

AŞKIN TUHAF HALLERİ

İki sene önce '' Shi Gan '' adlı bir uzakdoğu filmi izlemiştim. ben aslında uzakdoğu filmlerini pek nadir beğenirim. Ama bunun Konusu çok ilginçti. Abartılı hatta şizofren bir aşk öyküsü vardı ortada. Sevgilisini çok seven bir kadının, iki senelik bir ilişki üzerine sevgilisinin kendinden sıkıldığını düşünerek gidip yüzünü tamamen değiştirmesi ile başlıyor olaylar. Yeni yüzüyle yeni bir kız olarak aylar sonra sevgilisinin karşısına çıkar. sevgilisi bu kıza aşık olur. ama öbür yandan da eski sevgilisini özler.

Kız, söyler kendisinin aslında o eski kız arkadaşı olduğunu, yüzüne ameliyat yaptırdığını falan. Oğlan şaşırır, anlam veremez. O da ortalıktan kaybolur. Beş ay sonra yeni yüzümle karşında olacağım.''diye not bırakır kıza ve kaybolur. Oğlan da yüz ameliyatı olur. Beş ay sonra kız karşısına çıkan her erkeğe acaba o mu diye yaklaşır. o olduğunu sanarak bazılarıyla yatar boşu boşuna pişmanlık duyar.Sonra bir gün gerçekten onu gördüğünü sanır. peşinden koşar. oğlan kaçar. kız arkasından bağırır:' gitme, gel, seni çok seviyorum' diye ağlar bir yandan. kız onun peşinde koşarken tak, oğlana araba çarpar. yüzü kan revan içinde kalır. Ölür..Kız ondan sonra psikopata bağlar. yeniden hastanenin yolunu tutar. Estetik cerrah tamamen yüzünü değiştirmeyi teklif eder. kız kabul eder. film biter. Bu filmde bana tuhaf gelen şey, İnsan beraber olduğu kişiyi sesinden, kokusundan nasıl tanımaz. Garip abartılı bir aşk filmi işte..

Gelellim benim aşkın tuhaf hallerime, Dün gece msn' de yaşadığımız muhabbeti kısaca anlatayım. Fotograf gösterip bak bu benim  bahsettigim kız arkadaşım sen hiç görmemiştin derim. Onda ki yanıt çirkinmiş olur. Çok güzel dese kıskanırım bilirim. Kime güzel dese kıskanırım oda ayrı. Sonra ben bundan yola çıkarak, ya ben ya ben diyerek kendime pay biçmeye kalktımda. Sen güzelsin diyecek umuduyla sordum da. Sormaz  olaydım. İyi, fena degilsin işte..Önceden güzelsin demişti halbuki . Ben tıkanır kalırım o anda nasıl yani. İnsan sevdigini her zaman güzel görmez mi. Gönül gözüyle olsa bile. Ozanın biri hep karısı için türküler  söyler, şiirler yazarmış. Güzelligini  sevgisini anlata anlata bitiremezmiş. Ondaki bu hayranlık karşısında millette merak edermiş. '' Ya nasıl güzel biri ki bu, güzelligini hiç bir şeye sığdıramıyor. '' Sonra gitmişler görmüşler ki hiç güzel bir kadın değil hatta çirkin bile diyebiliriz cinsten. Şaşırmışlar varmışlar ozana bu mu eşin, yerlere göklere sığdıramadığın. Dilinden düşürmediğin, güzel dediğin. Ozan da demiş ki ''siz bide benim gözümle görseniz. O zaman görürsünüz  onda ki güzelligi .''  İnsan sevdigini olduğundan daha fazla güzel görür. İşin içine gönül gözü girer. Ben ilk tanıştığım zaman ki fiziksel bakış açımla, şimdi ki bakış açımın çok farklı olduğunu görüyorum. Aynı adam degişmedi. Degişen tek şey bendeki bakış açısıydı. Belki bazılarına göre çirkin ,yakışıklı ya da normal bir görünüşe sahip olabilir. Ama bana göre dünyanın yakışıklısı olmasa da, yakışıklı gelir her zaman. Sorarım sonra peki kimi güzel buluyorsun. Neymiş Adriana Lima, Jennifer Anistonmuş.Tamam güzeller kabul ediyorum da. Onlara çok güzel derken, bana iyi işte fena değilsin demesi kıskandırıcı :(   Benim sevgili böyle işte vicdanlı, iyi  hoş biri severimde  çok ama biraz hödük. Sonra ama banada güzel şeyler söyle dediğim de tamam da der. :)  Beni uyuz etmek için  mi söylüyor yoksa gerçekmi söylüyor anlamadım işte.. 

2 yorum:

Aptal Dörtlü dedi ki...

Üzülme :( İnan bana ondan çok daha hödükleri var, onları da ben buldum zaten. Jennifer Aniston'ı herkes güzel bulabilir,bu nedenle o özel değildir. Ama bazı insanlar hemen göze çarpmasalar da farklı bir havaları, çekim etkileri vardır ki ben de o insanları beğenirim. Belki onlardansındır, lütfen üzülme :)

EİRENE dedi ki...

Herkesin gördügü değil, göremediği çekici ve özeldir. Çok güzel bir bakış açısı hemde moral verici. Teşekkürler..